Tannfylling i oslo Clinica Smile

NAV Sosialkontoret​

Hvis du ikke kan betale for tannbehandlingen av ulike årsaker kan du få støtte fra NAV.

Bidraget dekker det behandlingen som er nødvendig.

Vi ringer deg!

Eller tar kontakt på epost.

Smile Frogner

Bygdøy Allé 18, 0262 Oslo

Smile Grønland

Brugata 1, 0186 Oslo

Smile Grünerløkka

↓Mer Informasjon

Stønad fra sosialkontoret

Bidraget dekker det behandlingen som er nødvendig.

Har du dårlig råd da kan du søke om rekvisjon fra NAV/sosial kontor for tannbehandling. Vi tar i mot rekvisjonen din fra NAV. Det viktigste å få støtte fra NAV er å få rekvisjon fra din NAV saksbehandler.  Du vil bli først sendt til offentlig tannlege. Der vil tannstatusen din bli undersøkt og tannlege vil vurdere tannstatusen din. Du vil da få en skriftlig kostnadsoverslag hvor det står hvor mye støtte du kan få fra NAV. Saksbehandleren din vil da gi deg en rekvisjon som du kan ta med til oss. På rekvisjonen din fra NAV står det hvor mye du får støtte og evt. hvor mye du må betale i egenandel. Vannligvis er egenandel cirka 1500,-.

Bestill Tannlege Time