Tannlege På Grünerløkka

Erfarne tannleger, fornuftige priser og de beste lokasjonene

Tilbud* 399,- Undersøkelse 399,- Rens med AirFlow

Google Reviews

Dette sier pasientene om oss

Vi ønsker å takke alle våre pasienter som har gitt oss en vurdering!

Grünerløkka

E-post

Grunerlokka@ClinicaSmile.no

Om oss

Smile og verden smiler tilbake

Vår lidenskap for gode resultater betyr mye for din behandling. Vi benytter oss kun av det nyeste og det beste innen teknologi og tannhelse.

Hos oss tilbys både allmenn- og spesialist- tannbehandlinger til en gunstig pris. Vårt mål er at behandlingene blir så behagelige og smertefrie som mulig. Vi jobber for å skape et langvarig og godt forhold med deg.

Dr. Jay Randhawa
Om oss

Smile og verden smiler tilbake

Akutt Tannlegehjelp

Tannverk?

Har du akutt behov for tannlegen? Ring oss med engang, vi setter deg opp på den først ledig time på en av våre lokasjoner.

Tilbud

Undersøkelse og AirFlow Rens

Regelmessig tannrens er viktig for god munnhygiene. I tillegg til å holde tennene og tannkjøttet sunt, tannlegen skal se hva som skjer med tennene dine, slik at problemer som hull eller tannkjøttbetennelse kan behandles tidlig.

Tilbud

Undersøkelse og AirFlow Rens

• Scaling
  • AirFlow
  • Polering
Første Besøk

Ny Pasient?

Hos oss er det enkelt å booke time. Vi setter stor fokus på det å skape fine og trygge pasientopplevelser. Les mer om hvordan ditt første besøk vil se ut her:

Vi tilbyr

Alle Tannbehandlinger

Ordinær

Tannlegevakt

Diagnostikk

Estetisk

Kirurgisk

Protetikk

Instagram account clinicasmile.no

Se mer på Insta!

Ønsker du å se alle våre før og etter bilder, eller se mer om tannlegene våre? klikk linken for å se!